Forever Young

forgiveness?
Saturday, 15 October 2011 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum.
hope korang sume sehat dan hepi sentiasa .
jgn jdi mcm aku nie yg tgh skt ati mengingat an pasal argument aku ngan sorang bdk nie!
nak tgk gambar dye?meh aku kasi tgk sikit.sikit je tau ~
tadaa..!!nie la gmbar mamt yg aku ckp tu.
poyo je kan?dye nie mmg suke carik msalah ngan aku!tak ape mslah dye babe?
benci aku ngan dye nak tgk muke pon da mluat!wekkkk *muntah byk2 satu baldi.


nak di jadikan crite,tak slh aku ari slase kot aku gdh ngan dye.slame nie pon aku slalu gdh ngan dye tpi tak de  lha steruk mcm nie -_____-  tak psl2 nak hot temper ngan aku .apahal lu beb?? peot ke?
pastu dtg prep mlm bwat muke tak besalah je nak sengih ngan aku.pegi mampus lha nga ko!!

tak tau lha aku prasan ke ape tpi yg aku nmpak dye asik pndg aku.*aku kasi  jeling lha kat dye .tajam punye
jelingan !!bia dye trase skt..en aku tak tau nak bwat ape naik skola nie nak maaf kan dye atau ????
aku sndri tak tau??sbb skt ati sgt -_____________-
atau aku sndri yg  nak mintak maaf
pegi dpn meja dye and ckp sorry? mcm tu ke?


ah tidak!!dan tak akn belaku = =".petahan kan ego. biar dye yg mintak maaf ngan aku mcm biasa.
dtg dpn meja aku dan ckp "burger mrh kat aku ke? *aku tak lyn. and dye akan pggl camnie
mamat poyo:aien ..
aku: *buat pkk
mamat poyo:farah jgn lha marah..
aku:*buat buat sibuk bwat keje
mamat poyo:farah aein sori lha. oh ko bwat palat ngan aku ea?
aku:mane ade aku mrh tgh buat keje nie.menyemak lha...


slalu dye akan buat camnie kalo kte org gdh!!
so aku mls nak lyn ko >>>>





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction