Forever Young

harimau muda
Tuesday, 22 November 2011 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum.
ari nie aku nak cite pasal kemeriahan bolasepak yg bru je berlangsung mlm tdi. aku bangge gile sbagai rakyat malaysia bkn sbb malaysia mng je tpi sbb smangat rakyat dan pmain malaysia yg berkobar gile tu. cube korang bygkan kalau korang ade kat tmpt dyerang, sggp ke korang ddk dlm pdg slame 2jam kejar bola yg 1 tu. sanggup ke??? so aku tabik gile kat pmainII negara kite.


tgk gambar kat atas nie. nilah glagat pnyokong Malaysia yg tak agak brni dye. tabik gile lha kat dye. bole slambek je ddk sbelah pnyokong Indonesia siap kibar bendera Malaysia lgi. cayok dude. dye brani sbb smangat dye besar punye. korang ade brani nak bwat camnie? mamat indon kat sbelah tu panas je tgk. tak puas ati lha tu. 



dkt facebook sume sbk update status msgII psl Malaysia mng Indonesia klh.
pastu ade plak yg ckp nak kluar rmh pki baju jersi bolasepak Malaysi yg warne kng tu. sbk je, smangat lha kate kan . kang aku bantai pki jersi golkeeper Malaysia Khairul Fahmi Che Mat yg warne hijau tu. bru laen drpde yg laen sikit.


             


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction